Přicházíme s novým marketingovým konceptem

Vidíme změnu jako cestu, přesně tak bychom nazvali přípravu nového marketingového konceptu, za kterým stojí oddělení administrativy ve spolupráci s agenturou, která má v oblasti marketingu bohaté zkušenosti již od roku 2007.

Nový koncept je postaven na dvou základních pilířích – budování dobrého jména a pověsti naší firmy a zvyšování loajality zaměstnanců. Při navrhování aktivit se necháváme inspirovat dvěma stěžejními tématy, kterými jsou rodina a japonská kultura. Právě ta budou v průběhu následujících měsíců přinášet inspiraci pro nastavování našich aktivit pro zaměstnance. Přípravu marketingového plánu jsme dokončili těsně před příchodem koronavirové krize. V té době jsme kalkulovali s mnohem vyšším rozpočtem. Koronavirová krize nám bohužel v tomto ohledu nebyla příliš nakloněna a tak jsme byli nuceni spustit nový marketingový koncept v umírněnější formě, než jsme původně plánovali.

Co všechno budeme komunikovat prostřednictvím Facebooku?

Sociální sítě jsou dnes jedním z nejdůležitějších a nejčastějších komunikačních kanálů. Roli na nich hraje vstřícná a pravidelná komunikace. Kromě příspěvků zaměřených na dění ve firmě vám budeme přinášet pravidelné rubriky z výrobní či technické oblasti, informace o sponzoringu aktivit našich zaměstnanců, soutěže a mnoho dalšího.

Denso na dovolené

Jaké akce pro letos chystáme?

Akce pro zaměstnance budeme navrhovat tak, abychom zaujali všechny skupiny zaměstnanců. Pravidelnými akcemi chceme budovat loajalitu. Těšit se můžete na akce, kdy se společně rozloučíme s létem v Nisa Parku Vratislavice, v listopadu půjdeme společně do kina a v září obujeme brusle a vyjedeme na led v Home Credit Areně. Denso je prospěšná a odpovědná společnost, proto akce zpřístupníme klientům z řad neziskových organizací. Pravidelně se budeme setkávat s pracovníky, kteří v Densu oslaví pracovní jubileum či budou odcházet do důchodu. Nebudeme zapomínat ani na čerstvé maminky nebo nastupující nováčky či první školní den dětí našich zaměstnanců.

Kalendář akcí Kaaendarz wydarzeń

Jaké nové komunikační nástroje budeme používat?

Pozornost jsme zaměřili i na zlepšení komunikace uvnitř firmy. Naším hlavním cílem je zapojení moderních technologií do každodenní komunikace. Chceme ustupovat od komunikačních nástrojů, které nemají dostatečnou účinnost. O novém projekčním plátnu v odpočinkové zóně již víte, v blízké době se po areálu objeví informační panely, jejichž prostřednictvím vás budeme informovat o všech připravovaných akcích. Efektivně komunikovat budeme prostřednictvím zaměstnaneckého magazínu, facebookové skupiny zaměstnanců Densa anebo prostřednictvím mobilní aplikace, jež bychom do budoucna rádi uvedli v praxi. Chceme, aby nedocházelo k dezinformacím a zaměstnanci měli potřebné informace k dispozici vždy, když je potřebují.

Projekčni plátno